درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

تاج: پرونده اتفاقات دیدار ایران و لبنان همچنان در فیفا باز است | برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید عجله‌ای نداریم

  • کد خبر: ۱۴۶۱۰۶
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
تاج: پرونده اتفاقات دیدار ایران و لبنان همچنان در فیفا باز است | برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید عجله‌ای نداریم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرونده اتفاقات و حاشیه‌های دیدار ایران و لبنان همچنان باز است و کمیته انضباطی فیفا دراین‌باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج در جمع خبرنگاران در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: ارزیابی ما از گزارش حسابرس و بازرس قانونی از عملکرد هیئت فوتبال خراسان رضوی مثبت بود.

رئیس فدراسیون فوتبال خراسان رضوی درباره واردنشدن صنایع به حوزه تیم‌داری در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به پهناوری استان خراسان رضوی و شهر مشهد، استانداری باید بین صنایع و ورزش میانجیگری کند تا رابطه خوبی میان آن‌ها برقرار شود. در استان‌هایی مانند کرمان و اصفهان شاهد حضور پررنگ صنایعی مانند فولاد مبارکه، ذوب آهن، مس و گل گهر در عرصه تیم‌داری هستیم و امیدواریم این موضوع در خراسان رضوی نیز اتفاق بیفتد. خراسان رضوی صنایع بسیار زیادی دارد که باید مزیت‌هایی مانند تخفیفات مالیاتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا به ورود در عرصه تیم‌داری رغبت پیدا کنند.

تاج ادامه داد: درباره VAR نامه‌ای به کارخانجات و صنایعی که در لیگ برتر تیم دارند، ارسال کردیم و هشدار دادیم که اگر در ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر سیستم کمک‌داور ویدیوئی نصب نشود، میزبانی از این باشگاه‌ها گرفته خواهد شد. حتی این قضیه را به وزارت ورزش و جوانان نیز هشدار دادیم که در صورت نصب‌نشدن VAR در ورزشگاه آزادی، دو تیم استقلال و پرسپولیس باید در جای دیگری از رقبا میزبانی کنند. شاید اکنون کسی اهمیتی به این تذکرات ندهد، اما زمانی که میزبانی‌ها را گرفتیم، مسئولان استانی، نمایندگان مجلس و هواداران پای کار خواهند آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر حق و حقوق فوتبال در کشور ما به رسمیت شناخته شود، دیگر نیازی به کمک مالی صنایع نخواهیم داشت و تمامی هزینه‎‌‎ها از طریق حق پخش تأمین خواهد شد. چرا در استان‌هایی مانند خراسان رضوی، کردستان و کرمانشاه تیم لیگ برتری نداریم؟ زیرا حق و حقوق فوتبال تضییع شده است و این استان‌ها به تیم‌داری ترغیب نمی‌شوند. این پیش‌بینی باید در قانون بودجه اتفاق بیفتد و یک رقم مشخصی در اختیار صداوسیما قرار بگیرد تا آن را به باشگاه‌ها بپردازد.

تاج به تلاش‌های فدراسیون فوتبال برای دریافت حق پخش اشاره کرد و گفت: تا زمانی که ما به‌تنهایی به‌دنبال احقاق حق باشگاه‌ها باشیم، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و نیازمند کمک مجلس شورای اسلامی و سایر ارگان‌ها هستیم.

وی درباره حاشیه‌های میزبانی هیئت فوتبال خراسان رضوی از بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان گفت: اتفاقاتی که در حاشیه این مسابقه رخ داد، همچنان پرونده‌ای باز در فیفا دارد و اینفانتینو پیش از مسابقات جام جهانی کمک کرد تا رسیدگی به آن به تعویق بیفتند. اما رأی نهایی آن را کمیته انضباطی فیفا صادر خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضورنداشتن مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مجمع هیئت فوتبال این استان گفت: این موضوع یک نقص است و باید با تلاش فدراسیون و هیئت فوتبال برطرف شود. این ادعای غلطی است که فوتبال فقط توسط هیئت فوتبال اداره می‌شود. هیئت استان در این مسیر نیازمند کمک اداره کل ورزش و جوانان است و همراهی و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان با هیئت فوتبال استان، یک ترجیح نیست، یک ضرورت است.

تاج درباره تیم ملی فوتبال امید نیز گفت: حبیب کاشانی، مدیر این تیم،‌ از افراد باسابقه در فوتبال کشور و همین تیم ملی امید است. برای تشکیل ساختار این تیم عجله‌ای نیست، زیرا حدود ۱۸ ماه فرصت داریم. برای سرمربیگری تیم ملی امید فعلا هیچ گزینه‌ای را در نظر نداریم و اکنون ترمیم ساختار اداری آن را در اولویت قرار داده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->